#02
September 2021
SKEPPSVIKEN BESTÄLLER ARBETSKLÄDER VIA SIN EGEN WEBBSHOP
Sedan ett tag tillbaka kan Skeppsvikens medarbetare beställa sina arbetskläder genom en egen webbshop – en digital tjänst som Team Workwear’s medlemsbutiker erbjuder sina kundföretag. Vi pratade med Gustaf Dahllöf på Skeppsviken om deras upplevelse och erfarenhet av tjänsten.
Kategori: ArtikelSYNS DU INTE, SÅ...
Att skapa en digital närvaro och på ett bra sätt kunna marknadsföra sig på nätet blir allt mer en nödvändighet för företag idag. Vi har pratat med Nella Lisserow som är expert inom digital marknadsföring, där hon berättar om vilka fördelar hon ser med digital marknadsföring mot traditionell och mycket mer!
Kategori: ArtikelSNICKERS OM FRAMTIDEN
Vi satt oss ner med Nicole Rimér och Tobias Rantzén på Snickers för att prata om deras syn på framtiden och utvecklingen inom workwear. De berättar om vad de tror drivit utvecklingen, vad som efterfrågas av kunderna, inom vilket område det har hänt mest, design eller funktion och hur Snickers jobbar med produktutvecklingen utifrån miljöaspekten.
Kategori: ArtikelWORKWEAR FÖR VARIATION
Från bonde söker fru och serien bondeparet känner vi igen spannmålsbonden Jocaim Rickling. Livet på lantgård innebär varierande arbetsuppgifter som alla kräver sina kläder, Joacim har hittat sin workweargarderob hos Fristads.
Kategori: Artikel